Vem är den skyldige..?

Ja vem fasen bestämde att helgen tvunget bara skulle vara två dagar? Tycker inte man hinner speciellt mkt och speciellt utvildad känner jag mig inte heller. Men jag har haft två underbara sovmorgonar. Jag öppnade ögonen runt halv nio och kisade lite, sedan slöt jag dem belåtet igen och soooov ännu mer. Idag är det söndag, ja...så roligt eller nåt. Söndagar är trist. Ända sedan jag var runt 14 år har jag avskytt söndagar....helgen är slut och framför en ligger en heeel vecka.

Mest fixat med tvätt och dylikt här på förmiddagen, funderar på promenad med hunden men samtidigt känner jag mig för lat för det. Dessutom känner jag mig blek och trött som ett annat spöke..så ja, vi får se hur det blir med promenaden. Gick promenad klockan 9 på kvällen här för någon vecka sedan, alltså en vardag. Det var faktiskt riktigt bra eftersom jag somnade mkt bra efteråt och sov lugnare. Men jag tycker kvällarna är för mkt att syssla på för att alltid hinna med promenader, är ofta helt slut också eftersom man tragglat upp klockan 5 på morgonen ;(

Jahapp..nu göra....vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback