Tjohoo!

I feel good today, in fact, i feel reaally fine! Sovmorrn imorrn, välbehövligt och helt underbart! Dessutom känns det som om jag har läget under kontroll. Jag gjorde lagprovet idag, har inlämning i engelska och anatomi. Anatomin är jag klar med sånär som på en fråga och engelskan ja,..den snor jag ihop på en halvtimma tror jag! Sedan jag fri, friiii! Från skolarbete iaf, blir annat arbete men så länge jag slipper läxor så det helt okej! och vi fick sluta redan 14.00(!!) idag, helt klart uppskattat ;) Åkte tåget hem och gick till banken för att sätta in lite slantar, lite till sparkontot, lite till  mitt Visa-konto och lite till räkningskontot och så kommer ju CSN på måndag -perfekt.

Sedan drog jag en repa på stan och hittade ett nytt nagellack, ska ta en stund att manikyrera naglarna ordentligt senare. Var jättelängesen jag hade ork/tid för det, tänkte även fila och fixa med fötterna o dess naglar. Eftersom jag har lite planer på att köpa sommarsandaler....(har faktiskt funderingar på såna där gladiator-sandaler ....finns FAKTISKT en del snygga modeller) och då vill jag inte att fötterna ska se trötta och sunkiga ut. 

Nepp, gott folk, nu väntar mumsigt mellanmål. Till middag blir det grillat idag,...mmm! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback