Omg, omg omg OMG!!!

Jag har just sett trailern till Stig Larsson´s "Flickan som lekte med elden"...o jag tror den kommer lika bra som första filmen i triologin! Noomi Rapace i rollen som Lisbeth Salander är perfekt, sådär disträ som jag föreställde mig då jag läste böckerna och t.o.m har det utseende som jag målade upp i mitt inre! 18 september stod det SF att filmen skulle ha biopremiär så det datumet är bokat i min kalender ;)

Nu snart ska jag sussa kudde...fy farao vad trött man känner sig då....

förresten, mitt nya lack.....rött? ja nån nyans av rött är det iaf....färg gör mkt!



och så matte´s älsklingsgull!!!



Ja, hon ser lite trumpen ut..vi var på ett ställe med mkt, för henne, okänt folk...då blev hon orolig av sig...kackars liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback