Nu...nu äntligen!!

Är allt inlämnat som ska vara inlämnat i skolan. Fy fan, va skönt! Iofs har vi det enorma specialarbetet framför oss och i övrigt en seg termin till men hej, nu är det sommar! Vi ska ha ett glosförhör imorrn och sedan är det slut på uppgifter för den här terminen.....känns underbart. 

Känns såå gott att få ha uppehåll nu och jag hoppas på en skön och riktigt rolig sommar. På fredag ska förhoppningvis min cykel fixas. Jobbade flera timmar igår med städ ute på G-berg med Emma, det var första riktiga arbetsdagen med städ på ett halvår för min del. Jag var helt ras när jag åkte hem! Fötterna värkte något oändligt, törstig som få och hade nästan ont i kroppen. Vilken tur att jag ska cykla fram o tillbaka till sommaren, då lär jag få upp kondis och styrka. Men...idag tycker jag mig inte varit helt seg..sådär som jag brukat känna. Vem vet, det kanske inte är så dumt att rusa omkring med mopp o dammsugare, bädda sängar och skura badrum ur den vinkeln? Det ger sig iaf med tiden.....

Jag gäspar så  mkt  att säkert en mås kan vända i munnen på mig nu, fixa lite till här hemma o sedan sova. Imorrn ska jag kanske köpa sandaler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback