JAA, yes, wonderful!

Avslutat termin 2 av 3 idag...känns himmelskt skönt! dessutom gick min o Erikas disposition igenom. Senaste halvåret har varit hysteriskt stressigt, trots mina försök att planera. O nej, jag överdriver inte,  alla känner o tycker så. Det har varit sinnessjuk planering och det känns nästan märkligt att det redan passerat 2 terminer....o så mkt man gjort! Såå, nu äntligen lite rekreation. Jävligt välbehövlig sådan. Imorrn är det iofs en del att göra, att-göra-listan är enorm. T.e.x så behöver jag storstäda (ser ut som en soptipp här hemma o damm,.....såna mängder alltså!), sortera och rensa i hallen. Alla vinterplagg och skor ska ned i förrådet, det ska dammas och ställas i ordning. Byrån i hallen behöver både dammas och städas ur. Jag måste även sortera i mina böcker, läroböckerna och rensa bland alla hundratals papper. Sedan har jag tänkt att äntligen få komma ut på promenad och cykelrundor, vi ska fixa cykeln imorrn. Överhuvudtaget är det massa röj-rens-och ta-hand-om-kroppen-tid som äntligen infinner sig. Upptäckte också idag att jag måste tvätta ordentligt eftersom det mesta ligger i tvättkorgen. Jag ska ringa runt gällande försäkringar också. Även få massa tid att träna hunden och bara umgås med henne...och massa tid med Thomas!!

Även om det är en hel del som jag inte direkt ser som roligt så är det iaf förbaskat skönt att äntligen få känna att man har TIDEN att röja i det. Jag störde mig och stör mig fortfarande på det där hurtiga kommentarerna från skolan om "sova mycket" och "ta hand en själva, motionera etc". Exakt när skulle detta ha ägt rum? När skulle jag hunnit det? Jovisst, hade väl kunnat offra kvällar och dagar men då hade jag väl fått IG i alla enorma prov och arbeten =(

Men  nu ska det bli ordning och reda (o pengar på fredag)...! På tal om pengar så fick jag veta timlönen för städjobbet i sommar..inte dumt alls! Mycket bättre än vad jag hade i våras/somras....
Åhh...tänk...sovmorrn imorrn! IHHHHHHHHHHH =)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback