I got to keep on moving...

Sööööndag.  Alltid dessa söndagar så säg! Idag jobbade jag för första gången  med Emma på G-berg och det gick la bra ;) Roligt att få jobba med en som man känner sedan förr. Jag ska jobba nästa lördag också, varenda krona räknas nu *suck*

Nu ska jag kolla upp busstider för imorrn för då är det Vänersborg som gäller igen...känns oerhört konstigt. Från att ha varit ganska självgående på en praktik till att sitta plakat stilla i skolbänken. Dessutom kändes det att jag suttit mkt i snart ett halvår....efter dagens arbetspass smärtade kroppen och då jobbade vi ändå inte ens 8 timmar..utan bara 5. Jag var trött, var fnösketorr om händerna och kände mig allmänt sliten när jag åkte hem. Emma pratade om att börja cykla ut dit och tillbaka nu till sommaren.....jag vet inte riktigt. Måste iaf laga min cykel först...


Åh, den här kommande veckan känns bara helt meninglöst..faktisk. Dessutom verkar jag missat en hel hög med latinska glosor(?) ....*suckar* ...fattar inte när de skulle ha sagts? Varit med på varenda lektion och kan inte alls minnas att han givit den läxan? Skitsam, nu är det för sent.....=(

Nä, nu väntar utgång med vovve och sedan sömn. -jag slipper gå upp vid 5 imorrn! tjoho!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback