Ett sista försök att döda mig...

ja det verkar inte vara bättre..eller iaf fullständigt köra mig och min ork i botten? Stress, stress, stress...herrejävlar vad stressad jag varit denna vecka. Önskar nu mer än någonsin att jag kunde dela på mig......=( Åh, på torsdag, övermorrn ska jag sova! Känner jag på mig rätt så lär det krävas mycket för att väcka mig..funderar på att stänga av mobilen och dra ur jacket också.

Jag såg listan med ämnen inför specialarbetet. Jadu...det här lär bli...ähm, intressant. Jag känner mig fullständigt lost inför uppgiften. Värst är ju början...

Var upp till pappa en sväng i kväll, att det ska vara så jävla svårt att ta sig dit då?! Först tog det mig nästan HALVTIMMA att ta mig ur stan....några nötter hade, lagom till 4-rusningen,  bommat igen  tunnlarna så all trafik gick över Kurveröd. Resultatet var kilometervis lång kö. Sedan när man äntligen lyckats ta sig ur den, så var det fanimig vägarbete överallt på motorvägen uppåt. Blev så sjukt jävla irriterad, hade jättebråttom och massa som skulle hinnas med. Nödvändigt att låta oss trafikanter köra några km för att sedan vika av till gamla E6, för att sedan efter ett par km ÅTERGÅ till motorväg för att sen såklart upprepa den proceduren! På hemvägen var jag så trött och stressad att jag hellre tog gamla vägen, där kom man ju fram iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback