Sooooova

Varit så oändligt trött hela dagen, kan inte klockan vara typ 9-10 nu så jag kan få lägga mig? Fast om jag somnar nu så KANSKE jag kan vara pigg imorrn? Begriper inte hur tidigt folk går till sängs för att orka se hela och utvilad ut om dagarna? Själv är jag ett som vitt spöke som klipper med ögonlocken som på en uggla och nej, inte speciellt sent lägger jag mig..runt 10 som sagt och även de gånger jag prövat att lägga mig tidigare så hjälper det inte. Gah!!

Har varit så trött av allt surr idag också, hur orkar folk prata så mycket? när jag kom hem så njöt jag av tystnaden. Åt hemlagade piroger idag, bakade en omgång med sådana igår. De blev goda och jag har massa kvar i frysen. Funderar på att ta med såna resten av veckan. Orkar inte fixa matlåda ikväll känner jag.

Nu gäspade jag säkert för tusende gången idag. Och allt jiddrande har gjort helt slut också. Jidder, jidder, jidder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback