schlet och magvärk :/

Känner mig både seg och schleten idag.....igår hade hade jag huvudvärk halva dagen och inga värktabletter hemma såklart. Gav upp tillslut och åkte för att handla såna....jag är sorten som antingen inte har huvudvärk alls lr också en helvetisk sådan :( o nä, inget av det idag lr igår berodde på någon utgång...vet i fan vad det berodde på :S Och idag har jag känt mig risig i kistan. Ger mig den på att det beror på det hysteriska tempo som omgivit mig ett tag nu, gaah, jag vill ha massage! semester! varma bad! sol! i veckan som gick hade vi två prov och en muntlig redovisning. Fullständig väck i pallet har man varit.
Så när fredageftermiddag äntligen infann sig så var det underbart....!

Igår var vi och såg på "Män som hatar kvinnor". Mycket bra..SE DEN!! När filmer ibland baseras på böcker brukar de bli ganska torra, innehållsfattiga och mkt går förlorat..men inte denna!! Det märktes att de inte bara "slängt ihop" filmen utan verkligen tagit sig tid på att skapa en bra version av boken. Så...helt klart toppbetyg av mig!

Idag sitter jag mest här i soffan och känner mig trött, seg och omotiverad till precis alting..på schemat står egentligen läsning av massa engelska glosor och latinläsning...men jag är skamlöst odisciplinerad idag :/ Får väl göra ett försök iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback