Like a ghost....

Spöklik har jag känt mig de senaste dagarna, blek, glåmig, djävulskt trött och allmänt satt ur spel. Solbrist, brist på sömn, och folk som inte vuxit ur sandlådan har tydligen den här effekten. Dessutom är mitt hår som ett skatbo, jätteslitet, utväxt och allmänt omöjligt.
Vilken himla tur att jag snart ska råda bot på allt detta...
Men  nu ska jag främst sova, sen göra prov imorrn och sedan ha helg som består av hysteriskt massa plugg. Slutklämmen nu innan praktiken,....o på tal om praktik så har jag ringt min handledare...de verkar ju jättetrevliga däruppe!
Dessutom har jag anmält mig till helg -och extrajobb på hotellet nu. Csn är snåla i maj så det gäller att försöka dra in lite extra slantar.
Nu är det sovdags! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback