Hemskaste jävla dagen på länge!

Vår älskade Muzze, vår vovve är borta. Finns inte mer. Han fick en hjärnblödning och eftersom han var såpass gamla så var inte utsikterna goda. Han var dessutom i ett uselt skick, såg inte, hade ingen balans, ramlade, tydligen förlamad i ena sidan. Vi gråtit så det känns som om ingen vätska finns kvar i kroppen, jag är alldeles flammig i ansiktet och känner mig helt slutkörd. Huvudvärk har jag haft hela dagen, men tog nyss en huvudvärkstablett.
Det värsta är nästan nu..hela dagen har det varit dramatik och massvis med känslor i omlopp. Nu känns det som en ångvält kört över en ...man reser sig liksom upp och undrar va fan det var som hände?


jag kramade och pussade honom hejdå iaf. Jag hoppas att han har det bra nu och han kommer alltid finns kvar inom oss, Muzze!!

**********
Blir så berörd av hur alla berörs av att Muzze gått bort! Pappa har ringt flera ggr efter att han fick reda på eländet, min bror har ringt, folk skickar sms och beklagar ödet som inträffat, folk ringer, och några har skrivit fina kommentarer om Muzze på msn.
TACK!! Ni är så fina allihopa, för att ha "bara" varit en hund, så verkar Muzze berört er lika mycket som vi som hade hand om honom!


Kommentarer
Postat av: Anette aka Netza

Åh. :( Skickar massa kramar!

Postat av: Annika

Ja, det var en sån tung dag igår..känns lite bättre idag men saknaden är så stor. Tack iaf!

2009-03-18 @ 14:00:27
Postat av: Sebbe

Beklagar,



Vet hur det är att förlora en hund.

2009-03-18 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback