Fine!

Jag är så in h-lvete trött på detta. Faktum är att jag blivit så less på skiten att jag börjar tvivla på mig själv. Jag ser allt glasklart, jag ser precis alla mekanismer. Visst, lätt för mig som utomstående och hela den baletten. Grejen är att idag, ikväll nådde jag till en punkt där jag inte orkar engagera mig. Folk gnäller och gnäller ....men hej ni har ett VAL. Kanske inte något trevligt sådant, men fortfarande ett val. Istället väljer folk att sticka huvudet i sanden och däremella gnälla som fan om allt detta. Vad vill ni mig? Vad ska jag göra? Ni tror mig ändå inte eller på annat vis tar år er av det jag försöker säga. Så nu har jag fått nog på riktigt. Ni får gärna tro på er version om en rosafluffig liten värld där allt bara ett spel för gallerierna. Så himla sorgligt och se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback