Det här med att uppdatera......

är jag ju inge vidare på..men allt har sin naturliga förklaring. Jag är först av allt dödstrött 24 timmar om dygnet just nu eftersom vi är inne i en gudsförgäten period enbart bestående av prov, prov och ännu mer prov. Idag kom ett till....och för det andra har jag har massor i huvudet förutom allt detta. Men nu är det iaf helg, så JÄVLA skönt! Det har heller inte hänt något speciellt sista tiden, man går som sagt till skolan o när man kommer hem så är det fullt upp.

däremot har man noterat lite i veckan, som att svenska folket inte verkar vara ett dugg sugna på att betala Victorias bröllop...skönt att se att landet fortfarande har lite vett kvar :P De kan betala skiten själva enligt mig. Punkt. Sedan har man eller jag iaf konstaterat att det spelar tydligen ingen roll vad man äter, man blir ful, fet och dör tydligen vilket som. Hörde talas om en ny diet i veckan, lr rättare sagt en metod som skrotar allt vad GI och hela baletten heter. Jag blir trött. Allt är ju fan livsfarligt att förtära....:S
Noterat är också att folk har löjliga idéer för sig, nu sist läste jag om problem med att köpa toalettpapper ja ni läste rätt. Finns tydligen folk som smusslar med toarullsförpackning ned i kundvagnen eller korgen, typ gömmer det under övriga varor. Men väx upp någon gång! O bara tjejer verkar ha den där löjan för sig...iaf efter vad jag hört/läst. Hur bär de sig åt då åt när de ska köpa bindor/tamponger? Eller rentav kondomer? Fan vilka ilandsproblem de här typerna har, får fan lust o skicka dem till Afrika lr någe, så kan de skita i en buske på savannen och torka sig med ett blad!

Jag tror det var veckans iakttagelser i stort. Den här veckan fick vi ledig torsdag, vilket känns! Även om jag är trött så är det inte närheten av hur det var förra fredagen...:/
Jag är nu fundersam...är sugen på att gå i affärer men å andra sidan inte alls. Känns ganska meningslöst att gå dit eftersom plånboken är tunn. Men å andra sidan är det ett roligt tidsfördriv...:P Och jag är sugen på att göra annat , dvs INTE glo i böckerna och skriva i anteckningsblock som omväxling.
Fick tillbaka proven denna vecka, fick VG för tredje gången på anatomi!! =) Och VG på journalprogrammet! Tänka sig..jag som tyckte jag fattade noll av det....! ;)

Nu får jag väl åtminstone försöka göra nåt vettigt....hm, köpa god choklad och börja läsa andra delen i Millenium-trilogin kanske? :P Fast fan vet om jag törs....första delen var brutal ...fast bra också. Spännande...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback