Bara tre dagar kvar nu

Och tack gode gud för det!!  Har haft fullt upp den här helgen, har hunnit med att läsa både engelska, skriva klart två skrivuppgifter, nästan klar med tredje, en sak som var oklar där så jag måste fråga läraren. Är däremot bekymrad för proven i veckan men å andra sidan orkar jag inte riktigt oroa mig heller. Är så trött på allt skrivande och läsande nu. Hoppas verkligen praktiken blir bra, rolig och intressant. Framförallt att man känner sig välkommen men de verkade ju trevliga över telefon så jag hoppas de är det i verkligheten också :P

Måste börja fundera ut vad för mat som ska utgöra lunchen denna veckan och framför allt planera middagarna för praktikveckorna. Måste ju ha käk med mig varje dag då,,,i åtta veckor. Har hunnit städa en del här i dag, fick tvättat mattan i vardagsrummet, dammsugit, tvättat golven och rivit ur sängkläderna för tvättning. Ska bädda med rena lakan ikväll, känns alltid så fräscht o krypa ned i en renbäddad säng ;)

Nä, måste vika tvätt nu och sen försöka hinna med mer engelska. Det där provet lär bli en mardröm och nä,inte för ämnet i sig utan för att undervisning inte alls varit speciellt bra. Känner mig bara osäker på vad det är provet ska omfatta..vilka krav som ställs osv. Hopplöst! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback