Zzzzzz.....soon!

Ja..tror det blir tidigt sängdags ikväll...är så trött och har dessutom inget bättre för mig. Kan lika gärna lägga mig o sova...:P Lite lätt ångest inför den där veckan men samtidigt orkar jag inte engagera mig något större heller, är så vansinnigt trött i kropp o huvud. Dessutom är jag lite less på att hela tiden köra slut på mig för något som faktiskt inte är såå viktigt....min kropp måste ju undra va fan den gjort för fel så som jag går på den.

Trodde att det skulle bli en jobbigare arbetsdag men det var visst imorrn alla ungar o folk skulle checka ut, det har ju varit junicupen här i stan och det är ett stort sportarrangemang för ungar. Låg en jäkla massa gräs o bös i korridorerna idag >_< sommar i all ära men nyklippt gräs kan gärna skippas! Funderar på att i veckan ta vägen förbi biblioteket och kika efter hundböckerna. Är nyfiken på dem...kanske inget att ha men man vet ju aldrig.

Nix, ut med vovve sen nedbäddning och zzzzzzzoova! Gonatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback