Midsommar...

och julafton. Känns som om det aldrig är annat :P Tiden däremellan går ju så foort :O Vi har fixat det mesta inför imorgon, iofs gör inte vi det till nåt märkvärdigt men vi ska grilla o spela spel ihop med vänner. Har lagt köttet i marinad och till det blir det potatissallad. Sedan jordgubbar o grädde....ett måste ju ;) 

Har jobbat idag men det var väldigt lite att göra, svabbade det vanliga men ett hus behövdes inte ens ses över eftersom ingen bott där under natten. Sedan var det knappt nån som använt hotellet eller vandrarhemmet, o de få personer som använt vandrarhemmet var gäster som var på besök låååångt hemifrån. Nämligen två australienska tjejer(!) som kommit till Sverige pga arbetet, de skulle på konferens i GBG och jobbade tydligen med något rörande sexualupplysning och hälsa....fick inte med mig alla detaljer men i stora drag var det så. Hehe, kunde inte låta bli att fråga hur de upplevde Sveriges syn på sexualitet o allt som hör där till. Precis som jag misstänkte tyckte hon att svenskar verkade liberala i sin syn och inte konservativa direkt. Förutom lite frågor kring vandrarhemmets tvättmaskin så var hon o hennes kollega alldeles tagna av Sverige, deras första besök här var det. -Its sooo beautiful, sa hon alldeles hänfört :)

Men iaf så åkte jag hem tidigt och senare åkte vi iväg på minigolf. Vi tog med oss Tammy, tänkte först rasta henne någonstans men istället fick jag gå en vända med henne därute. Jag lullade runt med henne och stötte på en jävla pms-kärring...så jävla sur. O allt beroende för att jag missat en skylt med texten "rastning av hund förbjuden". Det är ju så JÄVLA lätt att läsa en skylt som sitter sådär 15 meter OVAN mark i ett jävla TRÄD! Inte nog med att hon verkade tvärilsk över att jag missat skylten (som jag dessutom förklarade!!) så blev hon helt rabiat när jag skulle gå tillbaka samma väg som jag kommit. Då frågade dumhuvvet vad jag skulle göra.."Eh, gå TILLBAKA ju?!" Näää, då skulle jag gå en annan väg....?! Spela roll vilken väg jag går? Så länge jag lämnar platsen? Att folk bara orkar....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback