jävla dag =( :S >_<

Allt har krånglat idag...:S Fick ju inte tag på ung.mott via telefon, skulle varit till vägled.centrum men just idag hade de stängt...åhh! :S O ja , jag vet..det finns folk som svälter o inte har något hem men jag blir tyvärr inte på bättre humör för det. Sedan skulle jag fått lön idag, just det, SKULLE fått...men näää, då har virrpannorna snurrat till det o gett MINA pengar till nån annan?! Fan vad besviken jag blev....hade tänkt köpa hem sallad till lunch från Cactuz...ja det är jävligt lätt då kontot är i princip tomt. Ringer o får först nån version om att insättningen kanske skulle vara sen...ähm..sedan väl hemma så finns det inte en tillstymmelse av insättning på kontot. Ringer irriterat och då kryper det fram att hon gjort en miss. Ja, alla är människor o ingen är felfri men det har krånglat som fan det här, först hette det att jag skulle ha felaktigt kontotnummer (konstigt då att ALLA andra jag jobbat för aldrig haft det problemet) sedan går pengajävlarna lik förbaskat iväg till fel konto, TROTS att jag rabblade mitt kontonr sådär fem ggr för personen! =(((
jag vill ha mina pengar!!!
Fan vad grinig jag är nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback