Jag har gett min kropp stryk

Min första dag på G-berg och därmed första cykelturen dit och hem igen. Herregud, det är ju pinsamt hur dålig kondis man har! Ingenting tål man ju! =( Men det ska jag allt ändra på.....turen dit tog 35 minuter och hemvägen 45 minuter. Då stannade jag iofs en kortis i stan och sen är det ju jävla massa uppförsbackar på hemvägen =/ Drack en massa vatten, haha. Såg väl ut som en flämtande trasa eller nåt =) Jag är  iaf jäkligt stolt över mig själv som lyckades på de minutrarna alltsammans tog..med tanke på att jag är helt otränad o inte suttit på en cykel på över ett år. Nu ömmar mina lår rejält..hehe.....yes...träningsvärk, smärtar som fan, underbart för samvetet....

Idag fyller Tammy år! Hela 1 år blir lilla snurpan....=) Hon har blivit rejält bortskämd idag och verkar trivas med det, hehe. Förresten så tittade matte på ny sele åt henne i stan, tycker den hon har nu är liite för tajt runt bröstkorgen. De hade jättefina selar där. Så..vi får se om jag kanske tar vägen förbi i morrn o handlar nån där. Får se med storlek osv.

Imorrn är det ståhej i stan,  studentutsläppet vet  ni! Det ska  bli skoj, jag älskar att se överlyckliga studenter dra omkring. Det väcker också en hel del härliga minnen. Men imorrn är det Thomas tvillingsystrar som tar studenten..de lyckliga jävlarna ...;)

Nepp..tänker avsluta med lite härliga bilder...detta är  nämligen en del av vägen som jag ska cykla fram o tillbaka till mitt sommarjobb, ....tja..jag klagar då inte ;)



Första biten/sista biten från/till Gustafsberg beroende på om man kommer ifrån lr mot Gustafsberg....doften av hav är så underbar...





De där lyftkranarna borta vid hamninloppet är så jävla fula.....men jag kunde liksom inte radera dem....=(

Ser fram emot den här cykelvägen nu i sommar....=)


**********
Faaan, vad det stormar idag! Blåser o blåser o blåser....när jag cyklade hade jag värsta motvinden och det gjorde ju inte saken lättare. :S Föredrar faktiskt regn framför blåst...:( Är inte ett dugg sugen på att gå ut när det ruskar och drar i varenda liten gren ute...heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback