Helvetes fan =(

Det tog en halvtimme för att man skulle bli förbannad. Riktigt förbannad. Varför kan ingen bara *ceeensuuuur* med fanskapet? Världen skulle bli så mkt skönare och LÄTTARE plats att leva i.

Värst av allt är att det inte lönar sig....nä, INGET lönar sig..=(
what happend? Hur kunde det gå såhär? O jag hade det på känn.....gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Känner mig sliten idag, trött fastän ändå inte ungefär. Dessutom har jag haft otroligt dålig aptit senaste tiden, vaknar om nätterna o fryyyyser och känner mig allmänt nere. kanske håller på att bli sjuk?Orkar inte bry mig i så fall, inget går ju som man planerat iaf så varför hålla på o jiddra om det? Är ganska trött på att kämpa för något som aldrig kommer gå i lås iaf...;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback