Förbannade storm >_<

i flera har det blåst som faan här, så tröttsamt! Rycker o sliter i allt som finns och dessutom svinkall vind ju =( Undrar hur länge jag klarar mig ifrån förkyldning för sånt här väder brukar göra mig sjuk på ett kick ...:S, dessutom cyklar jag ju nu och då blir jag kokhet i kroppen och iskall utanpå. Funderar allvarligt på vantar?! Händerna är ju iskalla när jag kommit halvvägs....=/  Skitväder...

Aja, jobbat en stund idag men var ledig igår...vi var iväg på studentfirande. Vilket trist väder studenterna fick då...kom ju regn också...=( Jag åkte tidigt från mottagningen eftersom det var avslutning på hundkursen. Så roligt vi hade, fick pröva på agilitybanan. Tammy tyckte bäst om att hoppa...slalombanan fattade hon inte mycket av och stegen eller A:et som det kallas också för var hon skiträdd för....:P Stackars liten. Först fick vi träna lite på vilket hinder vi ville och sedan skulle var och en gå ut på fältet ensam med hunden o köra ett runda. Sedan gick vi inomhus för en hade bakat tårta dagen till ära ;) Jättegod tårta med jordgubbar, grädde och som fyllning var det chokladkräm ..mums! Efter fikat delades diplom ut och alla hundar fick ett tuggben, hehe. Vi fick också komma med åsikter om vad vi tyckt och om något kunde förbättras. Är sugen på att delta i augusti också men jag vet i fan om jag hinner....den hösten som väntar lär inte bli nådig...=(
men..den som lever får se...säger man ju.

Nu är jag skittrött...vet inte riktigt vad jag göra. Eller jo, ska ut med hunden men drar mig för att det är så kallt ute. JA, jag tycker det är kallt.....suttit på en cykel i värsta snålblåsten i flera km idag....brrr. Såg att hundtränarna har några, till synes, jättesmarta och vindtäta jackor. Jag sökte på google och fann likadana, synd bara att priset inte var lika trevligt som jackorna :(

Nej, jag får nog försöka ta mig ut iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback