Bara tanken gör mig trött...

Så...ledig imorrn o så jobb på fredag sedan minns jag inte om jag jobbade lördag lr söndag..ska kolla närmare på schemat när jag kommer dit i övermorrn. Sedan på måndag väntar fem dagars sekreterarejobb. Känns segt..inte jobbet i sig utan att helt plötsligt behöva gå upp runt 5 på morgonen och sedan jobba (sittandes!) 8 timmar. Dessutom kommer vi ha inneboende som är hundvakt. Haha, hund-au-pair. Vilken lyxig vovve hon är, egen au-pair och allt ;P 

imorrn väntar en massa att-göra-saker. Ska först besöka kommande arbetsplats, sedan få hjälp på väg.led-centrum att fylla i studieansökan. (så fort jag försökt fylla i den där skiten själv så blir det bara problem...tar hellre hjälp av proffs på sånt..) sedan måste vi handla mat. Ska också försöka låta hunden springa av sig imorrn också. Den stackaren hade  förresten fått en äcklig fästing på ena tån, eller ja, emellan...(?) och den hade hon pillat sönder själv..men den satt kvar och hade typ "ätit" sig in i huden på henne! Snusk! Den satt alltså nästan nere i huden, som fastklämd. Fick dra isär huden och sedan ta fästingtången o dra ut odjuret...=( Fy fan, vidriga varelser. Rött o irriterat var det också, sköljde med bakteriedödande.

Så nu snart ska jag skriva inköpslista till imorrn och sedan kanske sy lite mer på min kjol. Har gjort om ett plagg här hemma så det snart ska bli en kjol åt mig...lite pilligt men det ska nog gå!
Angående rubriken på inlägget så handlar det om specialarbetet i höst.....mår illa vid tanken :S Jag måste försöka få tid till veckan lr kanske imorrn redan att försöka få fram information. Lär ju gå lätt......:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback