Avkoppling....!

Jag tänker på hösten och blir lätt illamående. Därför försöker jag koppla av så mkt som möjligt nu....
Varit ledig idag och tog med Tammy till skeppsviken och strandpromenaden ;) Lite bilder;



Sitta på sandstranden och speja efter lite fåglar och annat fräckt......



Syns kasst men bron som Uddevalla tuppar sig så över...:P Utsikt från Skeppsviken/strandpromenaden



Att rusa som en skogstokig dåre i sanden och gräva hysteriskt är JÄTTEKUL, så roligt att jag väljer att få sand i hela snoken och även i munnen :P  Matte sitter och skrattar åt mig....men jag är glad ändå :)



O så går  vi strandpromenaden över mot Bodele....



.....och hamnade senare i Gustafsberg där vi slängde lite pinnar och annat "skoj" i vattnet som jag KASTADE mig efter......och att söla ned mattes byxor med vatten är ju helfestligt....:P

Vi var ute i över 2 timmar, promenerade, lät henne springa i långlinan (nä, sällan att  jag släpper henne helt då inkallningen inte är helt problemfri) och satt o slappade på klippor. Var en riktigt skön och avslappnande eftermiddag. Imorrn väntar jobb och sedan är jag ledig på lördag igen.

Kom på att jag borde smått ta tag i arbetet (skolarbetet) annars lär inget hända med det..åååraargh. Svårt, svårt, svårt......hur gör dem ifall man bara lyckas få ihop typ 3 sidor? För just nu så känns det som om det är vad  jag/vi kommer att åstadkomma. Flum, ovisshet, förvirring, och total idétorka...det är ord som lätt kan sammanfatta hur jag känner inför uppgiften.....

Nu ska jag sova iaf, skittrött och imorrn väntar en rejäl cykeltur igen så det gäller att samla krafter, hehe.

Kommentarer
Postat av: Marie Fredriksson

Härliga bilder=) Underbart att se sina älsklingar så glada över lite sand o vatten:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback