Åhhh....dessa kom-ihåg-grejer...

Avskyr att ha saker framför mig..måste ringa ett jobbigt telefonsamtal o sedan gå på ett jobbigt besök. Eller två rättare sagt. Även om det inte är så jättepåfrestande saker det handlar om så ligger det över mig...gah! Ska iaf få samtalet överstökat imorrn och om jag orkar så fixar jag ena mötet också. Jag vet ärligt inte om detta är så bra..är faktiskt inte så sugen på det. Det är väl detta med att behöva presentera mig och halva mitt liv igen ., typ, som irriterar mig. Säkerligen kommer det vara några grinpellar där också.....säkert såna där som bara MÅSTE hävda sig och tror sig vara skitroliga hela tiden. För såna typer råkar jag jämnt ut för. Problemet nu är väl att jag inte bara ORKAR med såna....´kommer få behärska mig rejält för att inte få fullständigt utbrott.....

*suckar* Aja....det får väl gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback