sunshine

Solen lyser , det är varmt och skönt.  Vi ska snart åka en sväng längs sydvästra kusten, en av de andra som bor här inpå husknutarna tipsade om detta. Skulle tydligen vara superfint....ringde hem och fick veta att Tammy knappt ätit eller druckit under måndagen...hon låg tydligen klistrad vid ytterdörren med olycklig min. Naaw...stackars mattes älskling!  Tack o lov hade hon ryckt upp sig lite igår och både ätit, druckit o verkat gladare. Medicineringen fungerade också. Saknar henne så, hennes bruna ögon som följer mig och hennes kalla nos som bökar runt bland mina händer. Eller när hon ställer sig på bakbenen och har framtassarna på min mage......=) myyyys!

Aja, fixa mig iordning nu och sedan åker vi. Diskuterade med Thomas en massa igår, han lovade mig en del saker nu så...känns väl lite bättre. Är fortfarande så besviken bara......får ju ut skitlite i lön också. ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback