Mer på g nu! ;)

Ja, idag känner jag mig mer som en människa, igår kände jag mig som ett vrak. Fått sova och sov till halv nio..hade nog kunnat sova längre om det inte varit för den infernaliska hettan. Sover urkasst när det är såhär varmt ;( Men iaf helt underbart att slippa dra sig ur bingen vid femsnåret.

Har inte gjort så mkt nytta heller, plockat undan lite grann, lackat om både fingernaglar och tånaglar så nu har jag mitt senaste, röda härligt knalliga lack på mig ;) Sedan åkte vi upp till Herrestadsfjället och badade...Tammy är en fegis gällande vatten men hon tordes iaf gå lite i det. Nu är hon helt slut och sover :P Måste (tyvärr) åka till affärn och köpa ett par grejer gällande dagens middag. Ja alltså jag cyklar..inte åker bil. Man är  inte som vissa andra slackers som tar bilen till ALLT de ska ta sig för..och ett par såna människor har jag ju i min närhet....

Nej, får väl cykla iväg nu..suttit här och druckit massa vatten. Var så jäkla törstig efter allt sol och plaskande uppe vid sjön.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha..det e såna som inte kan få ur latmasken som tar bilen te affären... e ju sååååå jobbigt att gå:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback