I want so much...

Det skulle vara skönt att/om....

....slippa känna pulsen hamra (...hm tydligen lågt blodtryck enligt um ..konstigt)
....ha nån som helst idé om hur jag ska påbörja specialarbetet
....att kunna känna fullständig trygghet
....shop til I drop
....vinna äckligt mkt pengar så jag slapp göra nåt på sådär 10 år....
....eeeeller också få ett jobb som varar MER än kanske 2 månader...
...kunna skaka av sig folks idiotiska tilltag lättare...you freak me out, your maniacs...
....¨folk kunde ha lite ambitioner, hur orkar de sitta hemma som några påsar nötter och inte vilja göra NÅT alls?!
.....jag kunde få klipptid snart...ser ut som ett penntroll ibland
.....folk bara kunde fatta att de ska sköta sitt eget och ge lite sådär allmänt fan i hur andra lever sina liv
.... jag kunde få tillbaka disciplinen att få gjort saker.




Åh, vilken ångest jag fick nu då! Om det inte vore för det där jäkla arbetet .......! >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback