i know stuff

that can destroy some peoples faith and trust. Så är det. Utan att folk egentligen verkar begripa det eller än mindre bestämma det så kommer de flesta till mig o berättar saker. Eller så det kommer till min kännedom...menar, säger man saker till någon som man VET står mig riktigt nära så är man inte speciellt smidig av sig.

Jag tycker bara saken i sig är himla sorglig, ena sidan av mig har lust att bara rabbla ut vad jag känner till. Andra sidan säger åt mig att "shut the f-ck up!!" o tyvärr vinner den sidan. Jag vill inte orsaka något bråk. Jag vet också, av erfarenhet, att allt kommer fram. _Utan_ att jag behöver göra något åt saken. Blir också irriterad som fan på människan, förstår inte var felet ligger när man gör såhär? För något galet måste det ju vara.....

Nog med grubblerier...fastän samvetet pockar på...:S Jag måste duscha snart, är så kvavt och klibbigt idag. Efter allt rännade på Gustafsberg så känner jag mig både skitig o sliten.

Well,,allt för mig denna gång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback