I am alive...or trying anyway

Åååh, sicken stressig vecka jag haft. Jag har jobbat första veckan på vårdcentralen nu och allt har gått bra, men det har varit så stressigt runt mig. Har inte orkat göra mer än jobba och sova. Men de var iaf väldigt nöjda med mig, hon jag jobbade ihop med var riktigt belåten. Jag får även använda de som referens vid jobbsök senare.....perfekt! Sedan har jag en vecka kvar där men den ligger ju i augusti,,,,kommer iaf kännas bättre då..då vet jag vad som väntar så att säga.

nu ska jag snart sova, är dödstrött efter att i fem dagar kravlat upp vid fem på morgonen. Visst, jag har tidiga dagar då jag går i skolan och även då jag jobbat på vissa arbetsplatser..men ändå...:S Hade blivit bortskämd med att sova fram till minst halv åtta om dagarna och helt plötsligt ska man behöva stappla upp fem.....:S Ska bli såååå jääävla skönt att få sova imorrn. Funderar seriöst på att dra ur jacket och stänga av mobilen, få vara helt ifred.

Sedan har jag så sjukt mkt o göra, har massvis med både kläder och saker som behöver lagas. Dels gått sönder av aktsamhet och dels av att Tammy sätter tänderna i det mesta. Sedan behövs det städas...igen! Tycker fan inte jag gör annat..om jag är pedant? Njaee..men gillar inte golv som påminner som känns som att gå i en lagård, massa hår och allmän oreda i hela lägenheten. Sedan behövs det dammas i mängder. Jag hatar att damma....har inget emot städning men just damma är så dödligt trist.

Blev ett rätt beskt inlägg det här..men skitsam..passar det inte så sluta läs. Gonatt pumpkins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback