aldrig som man tänkt sig.

Jag sitter mitt ute i ...öhh...Hemse(?) på Gotland och förlitar mig på ett ganska trögt mobilt bredband. Vi kom hit igår efter massa timmar på mcn...jag var så trött, så trött. Somnade direkt när jag lade mig och vaknade runt halv sex eftersom solen lyste rätt in i ett fönster.. -det finns inga persienner här...underbart...dock några tunna gardiner.

Idag har vi spenderat dagen på Kneippbyn´s vattenland, en anläggning med massa rutchkanor o dylikt. Jag åker iofs inget sånt men plaskade runt lite i poolerna ....resten av tiden låg jag och lapade sol så nu har jag ett fint streck efter min bikini. Innan var det ränder efter linne..nu efter bikinisnören..:P Sedan spelade vi äventyrs-minigolf för efter detta dra in till Visby för att äta glass på Sveriges STÖRSTA glassbar ;) Bara 130 olika smaker.....mums! Jag valde brownieglass och yoghurtglass med passionsmak...vid nästa besök blir det vit choklad och hallon/saltlaktris... sjuka kombinationer? Må hända..men sån är jag....;)

Vad som däremot inte blir så kul är att mina planer verkar gå helt i stöpet. Jag får väl skita i att köpa sånt alls då..tänkte köpa solglasögon eftersom jag, som alltid, GLÖMT mina därhemma....har haft sjukt ont idag av solen. Men jag får väl härda ut.....det är en summa som jag ser som onödig nu.. Åkte på en dum utgift idag, glömt bikinin hemma så det fick bli ny...suck. Nä ,,.det blir nog ingen shopping lr nåt alls för mig...

Nu ska jag ta o duscha snart..känner mig skabbig efter allt solande idag och så har man suttit i mc-kläder fram o tillbaka mellan Kneippbyn, Hemse och Visby.


Kommentarer
Postat av: Mona Klasdotter

Hoppas ni får en fin vecka på Gotland. Hälsa Tomas och Robert från mig.

2009-07-14 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback