Viktiga nyheter, oerhört!

Det är så kul när människor "rasar" över någon kändis klädsel i olika tv-program. Så fort någon haft för urringat, för kort, för långt, för extremt, för genomskinligt, för färgglatt så RASAR svenska folket. Speciellt mycket rasar folket om det är för vulgärt (alltså kort eller urringat). Sura tanter och besvärade gubbar sitter och knorrar på bussar och caféer (jodå, senast imorse hörde jag allt detta)om hur förskräääckligt det var att Hon eller Han hade på sig Det Där! Expressen och Aftonbladet (jaja, inte jordens seriösaste men hallåå, ändå) har massa tyck-till sidor och röstnings fjomperier om Den Där Klädseln.

Och alla roliga kommentarer! Icke att förglömma! "Jag tycker XX kunde tänkt på sina tittare då hon valde Det Där" "Jag tycker XX var jävligt osmaklig i Det där" "Herregud, ja se ungdomen....på MIN tid minsann så gick detta inte för sig!!"

hahahahaha. Att folk orkar. Gör de inget om dagarna? Har de verkligen inget annat för sig än att reta sig på vad de i tv-rutan klär sig i?
Tur att artister, kändisar, etc gör såhär....annars hade väl inte dessa människor haft något o göra. Bahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback