Slutt!

På ledigheten. De två veckorna gick jäkligt fort ..men samtidigt börjar jag bli rastlös nu. Ska bli gott och få lite vardag runt sig igen. Känner mig nöjd också, fixat ett par matlådor för de närmaste dagarna. Bra, en sak mindre o tänka på! Ska fixa färdigt väskan och allting ikväll...allt för att slippa stressa så mkt på morgonen imorrn.

Har inte röjt ut julen helt, ljusstakar och stjärnor är fortfarande kvar. Och även en del pynt. Men det går ju fort att ta bort. Känner mig trött..sovit uselt de här nätterna då jag varit så förbaskat förkyld. Vaknat, hostat, snorat och varit allmänt ras i kroppen. Först idag jag börjar känna mig någorlunda, bra det eftersom jag börjar kursen imorrn och allting. Men lite surt att sista lediga dagarna gick åt till att massa nysande, snytande och halsont :S

Jahapp..måste ut med vovven nu. Har blivit plus grader ute nu, rena värmen jämfört med 13 minus som det var häromdagen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback