Perfekt!

Igår hade jag studiedag, något jag velat ha sedan kursstart eftersom man behöver läsa sig in ordentligt på ämnen och har mycket att skriva. Men igår var en suverän dag, jag fick skrivit halva min rapport och skrivit färdigt hemuppgiften i anatomi. Och den uppgiften fick vi i förgår(!). Så förbaskat nöjd över att ha den "ur vägen" nu, nu kan jag fokusera på annat.  Har beslutat mig för att om vi åtminstone kan få loss varannan torsdag (nämligen prat på att lägga massa studiebesök om torsdagarna...) så ska jag plugga så det ryker om torsdagarna. Tänk så härligt att slippa sitta och glo i SÅ mycket böckerna på helgen! ;)  Då kan jag istället umgås med Thomas, vara ute och gå, städa eller helt enkelt göra det som faller mig in.

Nu ska jag snart borsta tänderna och efter det gå ut med hunden för morgonrastning. Är trött fastän jag sov till tjugo över sju. Men å andra sidan kunde jag inte somna igår och när jag väl lyckades var klockan skitmkt :( Nåja nu är det helg och jag har inte ens hälften av allt skolarbete på den som jag brukar, yes, yes yes!

Så nu ska jag ut i vår frostiga värld. Varit ordentligt kallt inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback