över tio timmar...

Jag sov längre än så idag, var helt utmattad igår när jag kröp till sängs. Hade ställt klockan på senast nio för att inte sova bort för länge av dagen, istället vaknar jag halv elva(!) Men jag har också sovit väldigt djupt och rofyllt. Himmelskt skönt!

Idag var jag o hämtade ut min vara som jag beställde från
Shopping4net , det är ett företag med allt möjligt. Jag beställde i måndags och min vara kom igår(!) Det tycker iaf jag är snabba ryck, mycket smidigt och bra av dem. Man har bara alternativen att betala med kort eller få faktura, tror också möjlighet fanns med något "Payex" (använder aldrig såna tjänster). Jag valde att betala med mitt Visa...något jag tycker är lite obehagligt att göra över nätet. (inbillar mig massa..hehe)  Brukar välja postförskott men detta fanns ju inte som alternativ. Det visade sig vara helt perfekt med kortbetalning, snabbt som ögat gick det också. Ordentliga kvitton och allt!
Shopping4net är jag något jag definitivt kommer att beställa ifrån igen! Rekommenderas verkligen!

Köpte rengöringsmousse från Lancome;


Sägs vara bra mot torr hy och har tydligen någon bra olja i sig. Hoppas det funkar. Min hy är snustorr om vintern.


Hepp..nu väntar glosläsning och sen börja bråka med p-point- helsicket. Ibland alltså......>_<


Kommentarer
Postat av: Millan Fagervall

Den där tycker jag om, den har jag testat innan jag köpte Ardens som jag har nu, men glöm inte att även använda ansiktsvatten efteråt ;)

Postat av: Millan Fagervall

Jag kan rekommendera att använda nattcreme denna säsong när man är som torrast, de fungerade för mig. Nattcremer är lit krämigare o innehåller mer fukt för huden och för mig var inte en dagcreme tillräcklig dag- som natt.

2009-01-27 @ 10:05:16
URL: http://twodogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback