Märkligt!

Jag surfar runt på olika diskussionstrådar på nätet, många där tjejer diskuterar. och inte bara riktigt unga tjejer utan även de i min ålder. Vad som förbluffar mig är hur mycket tjejer finner sig i egentligen. Jag läser dagligen om tjejer som är förtvivlade över att killen föraktfullt kommenterar deras kroppar, dumförklarar dem, kallar tjejerna för kränkande uttryck osv osv. Och földfrågan är som alltid "Vad ska jag göra?" Ja...tja....va sägs som att be idioten dra åt helvete? De menar också mitt i all villervalla om kränkningar att han är en sån "underbar kille" Brukar underbara killar förolämpa sina tjejer, kalla dem för saker och hånfullt anmärka på tjejens kropp? Jag ser absolut inte detta som någon "underbar kille", snarare en omogen och barnslig kille som lider av dålig självkänsla. Dumpa! NU! Varför ser inte tjejer detta? Så himla sorgligt.
Senast läste jag om en tjej som igen börjat träffa sitt ex som var otrogen mot henne. Nu är det _han_ som är helt bombsäker på att hon ska bedra honom och han krävde massa "bevis" och övertygelser om att hon inte ska  såra honom. Det är väl för fan han som borde tänka på sånt! Idioter det finns..och vad som är värre är att tjejer genast kastar sig i underläge. Hade jag blivit bedragen så hade jag baske mig inte ansett att jag skulle vara den som ska "bevisa nåt"-så fan heller!!

Kommentarer
Postat av: Millan Fagervall

Fenomenet är märkligt, jag håller med!



Ansiktsvatten! De tar bort resterna som djuprengöringen lämnat kvar (och rester av djuprengöringen!) samt återställer ph-balsen på hudytan och de blir då optimalt att sätta på dag- el nattcremen på en ABSOLUT rengjord hy :) Annars smetar man bara ut de smuts som finns kvar å så sjunker de ner under huden igen med cremen....



Nu ska jag ut å gå :) Fler funderingar?? Bara plinga till så ska jag försöka svara på dom :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback