Ledig dag..? ja men...

inte har jag legat i bingen och sussat precis. Jag gick upp tjugo i nio, duschade, klädde mig, slängde på lite smink, åt, rastade hunden och sedan åkte till GBG. Varit på den årliga undersökningen. Åh, himmel...jag är så skakig innan. Kan inte fokusera på något eller samla tankar. Var så himla trött för jag sovit oroligt också. Undersökningen gick iaf helt galant! Var så lättad...och tack vare att jag läser till läk-sekreterare nu så förstod jag mycket mer av vad som sades och vad som stod i min journal. Jag känner mig både duktig och stolt när jag förstår uttryck som "kardiopulmonellt tillstånd" eller "SVES" (Det första betyder hjärt-lung tillstånd och det andra supraventrikulära extra slag) Det handlar ju om mig...mitt hjärta. Är så tacksam över att vara frisk.

Efter fick jag reseersättning (den blir ju bara större för var gång...haha, nu fick jag 120 kr!) begärde att de fakturerade räkningen för undersökningen och tog sedan spårvagnen in mot stan. Åt på Burger King....my goood så gott! Var huuur länge som helst jag åt där....i Trollhättan stängde de ju Burger King :( Sedan hade jag tänkt skämma bort mig med en Kanebo-produkt..men jag hann inte :( Köpte nagellacksborttagning för den var helt slut och lite choklad istället.

När jag väl satt på tåget hem var jag helt slut, skulle lätt kunnat somna helt och hållet.
Men nu är jag hemma..måste plugga vidare på glosorna inför imorrn.

Fredag imorrn och vi börjar så dumt! Klockan elva...gaah..till halv fyra. Men jaja...va ska man göra? Bara att gilla läget....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback