I dont care any more

Det är helt befriande att fullkomligt skita i andras ....idioti och märkliga utspel. Jag har så gott som alltid velat ha "sista ordet" -fånigt jag vet. Men ju längre tiden går, ju mer inser jag att jag inte har lust att lägga min tid på puckade människor och de gör allt för att tappa mig på energi. Jag har så mycket annat att uträtta och framför allt nu, mitt i allt pluggande.
Jag har jordens bästa drivkraft för att komma vidare i det också, jag ser bara ett visst antal idioter som är i min omgivningen. Jag vill aldrig sluta som dem. Alltså lägger jag ordentligt med krut på studier, mig själv och mitt väl befinnande. Tyvärr har jag ett temprament som ibland är skitsvårt att behärska, men jag blir allt bättre på att mästra det. Så det blir till min fördel och inte ger mer vatten till  dessa personers kvarnar. Kan faktiskt rekommendera boken "Energitjuvar" åt alla, man blir som pansar efteråt eftersom man får insikt i dessa energitjuvars mekanismer. De lever och när sig på att man ägnar tid åt dem. -Not anymore. Bryter man ned det i mindre, tydliga bitar syns det att energitjuvarna bara vill applicera sina egna patetiska problem på andra runt dem. Och medicinen är enkel, helt gratis och jävligt effektiv ; ignorans!
Kanske lite övertydligt,  men .-får de dig att må dåligt så mår de själva också dåligt.

Nu ska jag börja skyffla in tvätt i tvättmaskinen och sedan börja prova ut rätt bh till klänningen imorrn.
Have a nice friday-night!

Kommentarer
Postat av: Millan Fagervall

Hej! Nej, nej nej ALDRIG tvål o vatten som rengöring :)))) Jag måste leta upp inlägget de kan vara så att ett "INTE" har trillat bort då :)) Jag är själv snustorr och använder nu Ardens rengöring o dess nattcreme, Cliniques dagcreme och de känns jättebra :))) Läs även www.lyxa.blogg.se där står de mer om skönhet och tips o trix o råd :))) Nu ska jag glutta i din blogg :))) Håller med dig om energitjuvar......



Ha en skön helg:)))!

2009-01-24 @ 11:58:53
URL: http://twodogs.blogg.se/
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 01:43:30
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback