Frozen

Jag fryser nåt oerhört. Antagligen för jag suttit stilla så länge. Tänkte "klappa ihop" rapporten idag. Härligt o ha det färdigt. Borde senare kolla upp den här lagen som vi skulle söka fakta om, hoppas det är någorlunda lättbegripligt :P

Insåg att det är en vecka, lite drygt, kvar till mötet. Hej o hå....vad jag hade velat slippa det. Men man får bara genomleva det..som allt annat :/ Och häromdagen blev vi varse om att det börjar ihop sig på andra fronter, när den dagen kommer,lär jag må illa. Inte för att det berör mig personligen..men resan igenom det och utfallet är helt oförutsägbart. Och nej, såklart tror jag inte på något rejält. Sedan när kommer såna undan med sina handlingar? Aldrig. Det är de som alltid går vinnande ur en strid medan andra får sota för minsta lilla feltramp. Men den som lever få se,....

Nå, måste göra lite nytta här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback