första dagen på året

Jahapp. Då var det 2009 då. Hoppas det utvecklar sig väl , trots lite gissel som jag haft o göra med under hösten. Igår åt vi god middag ihop med vänner och umgicks. Tror jag dragit på mig en lättare snuva, inte undra på egentligen med tanke på hur djävulskt kallt det varit senaste dagarna. Uppe hos kompisen, som bor utanför stan, visade mätaren på sju minusgrader. Finns säkert dem haft ännu kallare, men tro mig, de där räckte o blev över :S Druckit thé och dragit i mig några halstabletter..bah.det får väl läka ut som det brukar :/ Otroligt seg idag, visserligen åkte vi hem vid ett tiden men vi blev tvungna att hämta lite folk som behövde skjuts. Och som värsta oturen så började bilen vi använde o krångla, tacksamt nog här på vårt område och det blev ordning på det tillslut. Det var alldeles kritvitt ute av all frost och jag tyckte det var lite komiskt när vi passerade en hållplats som hette "Isgatan". Väl hemma var vi vid två tiden, jag var hungrig så jag fixade mackor och varm choklad. Somnade gjorde vi inte förrän närmare halv tre...så jag känner mig tämligen mör nu. Ogillar som sagt att lägga mig för sent..blir knas i hela kroppen då.

Varit duktig och pysslat lite med latinövningar nu. lite mindre än en vecka kvar till kursstart ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback