Feeling fine...

Fastän jag är trött så in i helsicke så känns allt bra. Hade samtal om latinundervisningen idag och hur mitt betyg låg till där. Blev helt klart nöjd, -starkt G. Ja, så uttryckte han sig faktiskt "starkt" G, med goda chanser upp till VG. Har nämligen poäng ungefär mitt emellan. Men jag är såå glad över att överhuvudtaget bli godkänd. Minns i höstas när jag påbörjade latinkursen att jag hade enorma fasor för det, övningarna i häftet verkade helt obegripliga. Tänk att jag klarade mig igenom stort sett hela kursen! Och dessutom kunnat förstå såpass mycket OCH tyckt att det varit både ganska enkelt och roligt =)

Nu slappar jag på soffan men tänkte fixa mig en kopp thé. Köpte nämligen ny sort i förgår, innehållande passionsfrukt, rabarber och jordgubb ;) Väldigt gott!

Ska bli intressant att se vilket par som åker ut i Let´s Dance också :P


Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-29 @ 01:43:03
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback