Det har börjat

uppgifter och prov bara dröser in nu, snart är man tillbaks i ekorrhjulet. -läxor, prov, läsa, skriva, äta, sova, läsa, skriva, sova. Fick intrycket av att vi skulle ha sportlov iaf....och praktikplatserna utdelades idag. Jag är helt nöjd med min, det blir inte alls långt att åka. Bästa hade ju varit sjukhuset så jag hade kunnat gått dit men allt man kan inte få,tyvärr. Kanske blir så på nästa praktikperiod. Nu första veckan hade jag iaf varit förberedande nog; fixat matlådor och bunkrat upp med frukt osv för mellanmålen.

Har hunnit haft tre utvecklingssamtal, VG i två ämnen och pendlar mellan G och VG i det tredje. Känns utmärkt! ;) Så länge jag inte blir underkänd så tänker jag inte klaga ;) Nu sitter jag här, sinnessjuk trött som vanligt och ska snart fixa käk. Måste försöka lägga mig tidigt ikväll, ledig imorrn men vill få gjort så mkt som möjligt på den. Vore t.ex. skönt att redan imorrn maila iväg hemuppgiften i anatomi..den som vi fick tilldelat oss idag. Men jag ska bara renskriva och svara på sista frågorna....skönt för allt som är gjort. Kom ihåg att jag inte får glömma kompletteringen som läraren ville ha in också.

Och sen måste jag skriva i ett jäkla tempo på rapporten, ska bli j-vligt skönt att få lämna in den. den har plågat mig länge nog nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback