Too much of it...

Jag är trött fastän det varit första dagen sen ledigheten, jag har ont i benet, ont i huvudet och detta som jag tidigare sagt maler på i huvudet gör _inte_ saken bättre. Hoppas det är över innan veckan är slut..men det är säkert att önska för mkt. Jag börjar också bli hungrig och funderar på middag. Jag är så utless på att känna som om jag alltid äter samma sak, har inga problem att laga käket..inte det..men att _variera det_. Gah! :( Dessutom anser jag mig inte direkt ha nån större tid att laga värsta välkomponerade måltiderna.

hehe, läste om detta mellan Linda Skugge och Ebba v. Sydow...en aningens löjligt av Skugge. Och sedan tyckte jag Ann Söderslund´s kommentar om att stressen innan "barnlivet" inte var "riktig stress" var såå patetisk. Så vad är RIKTIG stress då? Man lever väl ändå i det som är ens nu, dvs hur ens liv ser ut IDAG!? Jag förnekar inte det minsta att barn gör livet stressigt, men att påstå att man inte kan känna stress innan är ju löjligt. Och roligaste när Skugge menar att man inte måste orka för att försörja sina barn. Ehh..så alla utan barn har inte den pressen alltså?
Kul när folk kommer med så konstiga argument....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback