Ödets ironi

Torsdagen och fredagen var riktigt jobbiga dagar för min del. Väldigt typiskt också. Nu återstår sista delen i eländet, och jag vet inte varken ut eller in. Å ena sidan ser jag det som självklart att det får en någorlunda "smärtfri" utgång, å andra sidan maler mardrömstankar på ideligen. Så fruktansvärt jobbigt. Detta är något jag aldrig kommer glömma. Jag försöker ta till mig av allt positivt som jag fått, från olika håll och framför allt det håll som faktiskt kan systemet. Men ändå tar det inte riktigt fäste i huvudet på mig. Dessutom påminns jag ideligen och får svårt att fokusera på annat :S Såklart dök det upp massa frågor inom mig, först efteråt! :( Så jag får försöka ringa på måndag, inte mkt mer att göra tyvärr. Tycker mig ideligen upptäcka nya frågetecken.

Ska iaf försöka glädjas åt kvällen, vi ska ut och äta fin middag! ;)
O en sak till förresten, igår fick jag verkligen igen för att jag så säkert fnyst åt "fredagen den trettonde"  Som sagt, här kom det med besked ...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback