Maaat!

Är vrålhungrig. Medan jag fixar käk försöker jag hänga tvätt, rensa i röran på byrån i hallen och nu sitter en stund vid datorn. Imorrn är det torsdag och lika med ledig dag, skönt! Ska dessutom träffa Emma på fika och få träffa hennes vovve. Ska bli riktigt roligt. Tänkte försöka hinna med en del studier ikväll, får se när ögonen inte orkar längre :P Var otroligt seg imorse men jag har mig själv att skylla eftersom jag lade mig så sent. Nåja, imorrn behöver jag iaf inte gå upp innan klockan sex.

I övrigt händer inte mycket, försöker hålla tempot med skolan och är äckligt trött om kvällarna. Dock är inte sportlovet långt borta, men känner jag på mig rätt så blir det myyycket plugg då.

Gaah, varför tar maten så lång tid att bli färdig när man är som hungrigast?! Luktar så gott också...:( Huuungry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback