Its over and done!!!

Nepp. Nu jävlar i min lilla låda är det nog. Jag måste följa detta nu! Jag måste skilja på äpplen och päron och börja inse verkligheten. Jag måste separera mig från det där. Dessvärre klibbar det sig fast vid en som ett segt tuggummi. Men jag måste, måste, måste. God, i cant let this happen. its my life. Inte lätt bara när känslorna kokar över bara. Får väl bara försöka, då det händer, att stenhårt koncentrera mig på annat. Ta ut min vrede på andra saker.....städa gör jag extra bra när jag är förbannad. Motionera är ju heller inte dumt. Kanske springa? Ja nån ventil, ordentlig sån måste tänkas ut.

Jag har aldrig varit om nåt liknande, inte heller har jag tidigare sett en sån cynism, ett  sånt obscent ställningstagande. Jag har aldrig stått med benen i två lägen såhär, jag tycker å ena sidan att saken är busenkel. Alla fakta finns. Å andra sidan kan jag förstå och se förvirringen.

Kort sagt, jag saknar ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback