it does´nt feel good

önskar bara att jag visste. Det ligger i bakhuvudet och gror på mig, känner mig ömsom lugn och ömsom illamående. *suck* Har försökt plugga både igår och idag, går väl sådär. Hunnit nästan klart med hemuppgiften, powerpointen är helt färdig, och läst en del inför provet också. Återstår; engelska och den där uppgiften i dokumentation..tyckte den var svår. Krånglig att hitta svaren till. Engelska är heller inte den lättaste, helt ärligt fattar jag inte idéen med artikeln...? Nåt om att jordens befolkning blir äldre och massa upprabblingar med siffror.....eh...svååår! =(( Alltså svårt att se budskapet i den.

Och så detta orosmoment ovanpå allt....underbart...:( Imorgon tänkte jag iaf köpa nytt thé; mitt senaste som jag köpte och som jag dessutom blev helt förälskad i håller på att ta slut. Varit inne på Kahls sortimentslista över nätet och skrivit ned tre sorter som verkar väldigt goda.....=) Kaffe har jag aldrig kunnat med, spelar ingen roll hur jag försöker med socker, mjölk eller grädde...smakar skit iaf. Men thé är så mkt godare och roligare i den mening att det finns så många sorter! ;)

Borde utfodra hunden snart och senare ut på promenad, snöat lite idag också ....iofs vore det skönt ifall vintern kunde ge med sig, å andra sidan var det mysigt att äta frukost och se på snöflingor som dalade ned från skyn och lika mysigt att gå och rasta hunden efteråt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback