ingen rubrik

ids inte komma på nån rubrik nu. Med denna dag räknat är det fem dagar kvar på ledigheten, och visst har jag gjort skolarbete..men inte hälften så mycket som jag borde. Jag har för mkt i huvudet...:S för mkt av negativa saker. Inte blev det bättre av att jag nyss mottog ett surt mail. Herregud, jaha..lov? jamen det har väl för fan jag också!? Reta mig inte nu  tack, jag orkar inte. jag klarar inte det! Det är väl allt detta som gör mig kinkig..men ändå...:S

nåja, fick svar på min fråga och nu kan jag äntligen slutföra saken. Var ute på köpcentret och handlade lite, blev idag istället för igår..hade varken tid lr lust då. Köpte ny thé-sort, jättegod! ;) Och så lite matgrädde, passerade tomater, och vetemjöl. sånt som varit slut,....

Plugga igen nu då...frågan är om jag ska ägna mig åt engelskan lr anatomin? Suck...fan vad jag vill dela på mig så jag kan plugga på allt _samtidigt_!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback