Yttersta beviset

Har idag fått det yttersta beviset på att folk förvandlas till rena svinen när de bor på hotell/vandrarhem/stugor..you name it. Eller Sofie fick det, snarare. Några puckon som hyrt ett rum, haft värsta festen...massa flaskor o skit överallt. Sedan när hon städar igenom rummet o lyfter på några tidningar på golvet så ligger det en spya där! Ja! De hade, eller någon, alltså spytt o sen täckt över skiten med tidningar!? Vilka JÄVLA idioter. Ursäkta mitt utbrott men jag kan bara inte för mitt liv begripa hur man resonerar när man gör så.....fulla eller ej. Vi hade öht en stökig dag därnere pga fotbollscupen. Så fruktansvärt skitigt o eftersom alla ungar envisades med att ränna runt i korridorerna så var det lönlöst att städa. Dessutom så förstörde troligtvis ungjävlarna vår dammsugare :S Sofie berättade att några ungar sagt "Det hände en olycka här inne, kan vi låna dammsugaren?" varpå hon såklart lånar ut den. Sedan när jag gick förbi hörde jag en del fnitter vilket får mig att misstänka att de dammsög upp nåt olämpligt. Å sen när de lämnar tillbaka dammsugaren så suger den knappt nånting för att sedan lägga av helt och hållet. Fullkomligt stendog. Hade tydligen blivit skållhet o sedan bara lagt av.
Efter närmare titt verkar det sugits in vatten i dammsugaren. Förbannade snorungar.

Nog om idioter.
Imorrn är jag leeedig. Ska bli så skönt, funderar dock på att vara ambitiös ändå och gå upp tidigt o promenera eller kanske cykla? Får se hur jag gör. Sedan imorrn eftermiddag ska jag träffa Helen på torp. Skulle träffat henne tidigare men som alltid kolliderar alltid något. Igår skulle vi _kanske_ ha setts men så blev hon förkyld. Jaja, så är det ju ibland.

Måste snart ut med hunden, vet däremot inte om jag orkar promenera nåt större. Cyklade till och ifrån G-berg idag och det gjorde mig som vanligt trött. Var sån jäkla motvind hela vägen också :/ Men jag får se, måste rasta henne iaf.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback