When I wake up in the morning...

känner jag mig pigg? Japp...så känner jag mig nu. Gick upp redan vid sju och fått ha lugn morgon. Är det något jag verkligen har ont av så är det behöva RUSA upp på morgonen, kasta på sig kläder o i sig mat...:/ Men nu äter jag frukost och känner mig både pigg och utvilad. Skönt!!

Blir en sjuhelsickes varm dag idag säkert, var ute tjugo i åtta o promenerade med hunden -redan då var det stekhett i solen. Passar på att torka tvätt på balkongen nu och jag blev svett av att bara hänga upp tvätten....:/ Sååå, i eftermiddag efter jobbet lär det bli duschen direkt jag kommer hem!

I helgen blir det jobb och sen på måndagen väntar arbete i Ljungskile igen. Hade på ett vis varit så skönt att få vara på en o samma arbetsplats i sommar..istället för det här hattandet. Men jag kan heller inte avstå tycker jag, behöver pengar plus att det är en erfarenhet och jag kan använda de som referenser sedan.

För övrigt är det nu snart dags för skolstart. 24 aug....omg. Har sommaren verkligen redan passerat? Well..guess so. Får iaf tänka som så att jag fått vila ut och slappna av ordentligt. Sedan är det också sista terminen o sen är man fääärdig. Himla gött!

Nu ska jag borsta tänderna o sedan sätta mig på cykeln o trampa iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback