Well, i am alive..

det är ju bra det iaf. Jag har inte känt varken ork lr lust att skriva senast veckan. Har varit så mkt, dels har jag varit lite risig. Antagligen stressrelaterade saker, fick bland annat jordens blodfall vid två tillfällen. Känt mig illamående, sjukligt trött osv :S Det har varit rena himmelriket att få vara ledig BÅDE lördag och söndag. Sista veckan nu innan skolstart. Känns märkligt...o hade det varit för det där jävla arbetet så hade jag varit ganska glad ändå. Skönt med sista terminen osv  menar jag. Men det här arbetet alltså..,..=( blir inte klok på skiten. Tänker iaf sätta mest fokus på det nu när vi börjar igen.

Vidare funderar jag på att byta blogg. Blogg.se är hopplös gällande uppladdning av bilder tycker jag. Det tuggar o tuggar för att sedan komma upp en vit sida med texten om att sidan inte finns längre lr nåt sånt. Irriterande. Vi får se hur jag gör med det där.

Känner bara för att ta det luuugnt men har både tvätt som ska hängas och disk som ska plockas ur maskinen. Ska förbereda dagens käk också. Kom på att jag snart måste börja planera måltider bättre eftersom det snart är dags för alla eviga matlådor. Jag hatar matlådor. Kalla det bortskämt, dumt, fånigt, whatever men mat är bäst direkt från spis lr ugn. När man värmer antingen kyld lr frusen mat så blir det aldrig detsamma, för att inte tala om när man inte fått uppvärmt all mat utan biter i en kall bit. Ryyyys.  Tänkte iaf förbereda en del mat för de första dagarna så jag slipper stå o harva med det på de första kvällarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback