Varifrån kommer allt?

Ja, alla skit-serier? Ta t.e.x "Familjen Annorlunda"...eh...man samlar ihop ett gäng enorma familjer o skapar en ..ehhh, serie om detta? Jag råkade hamna i programmet för ett tag sedan då jag zappade runt bland kanalerna. Vem orkar se på sånt? Massa babbel i programmet om att familjerna måste planera allting, eh...jaha? Det säger sig väl självt när man skaffar sådär 10 ungar? O planering vet jag inte riktigt om jag håller med..varför åker man som stor familj IHOP o handlar mat? Mamman snodde runt som galning innan avfärd o letade vantar, inköpslista, o en unge kom bort o gud-vet-vad. Varför inte göra det liiite lättare och låta en förälder handla istället? Jag fattar fan inte varför ungar mellan 1-8 år MÅSTE med i en matvaruaffär?! 

Sedan finns massa annan skit också - Paradise Hotel..borde heta Hotels for dummies.  Som sagt, varifrån kommer alla idiotiska idéer !? Eller ja, vill man ens veta....

Ska snart fixa käk o även utfodra hunden....ledig i ett par dagar nu innan skolstart. Gött det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback